Eilen vaihdettiin taas maisemia ja saavuttiin aamupäivällä Koh Phanganille. Koh Taon vieressä ja Koh Samui toisella puolella. Tää on isompi kun Tao ja muutenkin vähän erilainen. Mutta pääasiassa biletyssaari kuuleman perusteella. Huomenna olisi tarkoitus mennä zekkaa halfmoon partyt. Toistaiseksi otettu siis ihan iisiä ja hengailtu vaan. Iksu meni tänää zekkaa Thaiboxingia kun sattu olee tossa meijän omalla stadionilla (cosy stadion). Asutaan siis Cosy Bungalowissa, joka on meren rannalla tosi siisti ja uuden oloinen majapaikka. Ja meillä on ilmastointi! Luksusta!

Tänään vuokrattiin scootteri ja lähdettiin tutkimaan saarta. Käytiin kävelemässä melkoisissa maastoissa luonnonpuistossa.

Kiivettiin vesiputousten vierusta ylös ja lopulta päästiin näköalatasanteelle. Sieltä näkykin melko mahtavasti merelle asti ja oli todella kaunista.

Melko lämmintä puuhaa tää pienikin urheilusuoritteiden tekeminen täällä. Luonnopuistossa olisi saanu myös ratsastella elefantilla mutta skipattiin se nyt tällä kertaa ja jatkettiin matkaa saaren pohjoispuolelle. Kauniit maisemat vaan jatku. Valkosta autiota hiekkarantaa ja turkoosia merta.
Iltapäivällä ajettiin vielä lähellä olevan temppelille, melko jyrkän kukkulan päälle, puettiin päälle säädylliset lainavaatteet ja mentiin ihailemaan temppeliä ja maisemia. Oli pakko vähän meditoidakin kun kerta meditointikeskuksessa oltiin.

Retkeilyä kerrassaan siis tänään.
Oli pakko vielä vähän kuvata skodeilua kun Iksukin ekan kerran ratissa.

Ja siis tottakai meillä oli samanlaiset kukkaratsastuskypärät, Iksulla sininen ja mulla vaaleenpunanen.